2017. szeptember 17., vasárnap

For no reason

Most volt egy hete osztálytalálkozóm (ejnye, én is elértem ezt a kort...), és olyannyira belejöttem abba, hogy az elmúlt néhány évről mesélek olyanoknak, akiket nem is érdekel, hogy gondoltam, írok ide az elmúlt néhány hónapról - a senkinek.

Az előző bejegyzésben intenzíven siratott hajam lassan ismét a hátam közepéig ér, és bár még nem kék, lassan kezd úgy kinézni, ahogy szeretném.

Hogy februárban miért mondtam, hogy a melóban minden oké, arról fogalmam sincs, mert az eddigi legpocsékabb időszak volt. Most viszont tényleg minden szuper, a kliens cég, akivel dolgozom, nagyon kedves, és a napi munka mellett bőven van időm önképzésre is. Sőt, még prezentálni is! Kitaláltam, hogy tartok majd egy előadást a magabiztos kommunikációról, és szemléltetésnek majd bemutatom, hogy hogyan NEM szabad mások előtt beszélni.

Brúnó kutya nagy, nagyobb, mint Freya, és olyan ereje van, mint egy medvének. Emellett iszonyú rossz, de nem lehet nem szeretni :)

Idő közben szereztem néhány különleges képességet is, még ha nem is vághattam fel velük a régi osztály előtt - például már pusztán hörgés alapján meg tudok különböztetni egymástól egy rakás death metal bandát. Well done, Vralla, büszke lehetsz magadra...!

Faffyval kitaláltuk, mikor legyen az esküvő. Ugyan még csak a hónap van meg, a nap még nincs, én már elkezdtem a készülődést (na jó, nem most, már vagy nyolc éve, de ez most nem számít. :D).Tök jó, mert egy csomó részletet már megbeszéltünk régen, a virágot, a tortadíszt, zenét, nászutat, gyűrűt, satöbbit. Én nagy intenzitással keresgélek menyasszonyi ruhákat (oké, ezt is már vagy 10 éve), és bár még csak a neten nézelődök, találtam vagy háromszázat, szóval ez még egy nagyobb meccs lesz :D

Szuper véletlen egybeesés, hogy napra pontosan akkor, amikor ezt kitaláltuk, Angyalka és Terka kitalálták, hogy mozogjunk rendszeresen, minden nap valamennyit. Elsősorban a helyes testtartás ülőmunka melletti megőrzése érdekében, miután egyiküknek sincs szüksége fogyásra - ellentétben velem. Sajnos együtt nem tudjuk megoldani, így csak számonkérni tudjuk egymást arról, mozgott-e aznap. Ez amúgy szerintem nagyon jó, nekem kell, hogy valaki rugdosson, ráadásul esküvőre készülődve nem jönne rosszul, ha végre-valahára ledobnám a súlyfeleslegemet. Szóval, reggelente még a szokásos rettenetesen koránnál is korábban kelek egy kis tornára, és a vonathoz történő sétáláson kívül már Budán leszállok a metróról, és Pestig sétálok, valamint a hatodikra is gyalog megyek fel - bár ezt már többször is csináltam, nem olyan könnyű ám, mint amilyennek hangzik! Tegnap nagytakarítást csináltam, ami éppen elég lehetett volna napi mozgásnak, de még ráküldtem egy elég fárasztó edzést, amit a neten találtam, és bár abszolút nem mindent csináltam úgy, ahogyan a nőci a videóban, olyan izomlázam lett, hogy alig bírtam felkelni, ha leültem, szóval ma pihentem. Mindegy, asszem, elég motivációm van, hogy ne adjam fel a kezdeti nehézségekkor, szóval, lehet, hogy egy idő után Vralla ismét jól fog kinézni :D

Ehh, de megint csak hülyeségeket beszélek - viszlát mindenki (valszeg megint hónapok múlva)!

Ó, és a nap svéd szava: träningsvärk, -en, -ar: izomláz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése