2013. július 12., péntek

Mi a...?

Ok, azt hittem, kialszom magam, de mintha nem történt volna meg. Pedig aludtam én, aludtam ám, még álmodtam is, bizony! Farkastámadással meg emberekkel. De megmaradt az a rémes hangulatom, amit tegnap este kaptam el. Illetve nem rémes, csak megint ott tartok, hogy fogalmam sincs, mi van az emberekkel mostanában. Arról se, hogy velem mi van, de az már lassan nem fog érdekelni, fel fogom adni. Mindenki hirtelen beszélni kezdett. És fogalmam sincs, hogy miért. Arról sincs, hogy miért mond mindenki mást. Megint kapkodhatom a fejem, ha fel akarom fogni. Tudom, a vége úgyis az lesz, hogy minden ugyanúgy fog menni tovább, de most így hirtelen nem vágom, mi van. Egy-két dolog a helyére kerül, egy-kettő viszont fogja, és odébb dodzsemezi ezeket.
Emberek, ti élvezitek, hogy nem értem, miről beszéltek nekem?! Haha, örülök. Én annyira nem.
De most komolyan: mi ez a nagy őszinteségroham mindenkiben?!

Nem kell engem félteni...

De. Valóban kell.

Mindegy.

Csak egyre válaszoljatok: mi a fene van most?! Miért kezdett el hirtelen mindenki össze-vissza beszélni nekem?!

Most inkább megyek és végigjárom az összes létező helyet a városban, ahol könyvet lehet kapni. Egyrészt akarok nyelvkönyveket nézni, másrészt nyálat akarok csorgatni, pénzem ugyanis nincs.


11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. az őszinteségroham, az esetek 94%-ában, az alkoholnak köszönhető ;)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Én az alkoholra kérdeztem vissza, de mindegy :D Aludni kéne ;)

      Törlés
    2. A szám az jó! ^^
      Az őszinteségi roham meg őszinteségi roham. Faffy jól beszél.
      Aztán.
      Ööööö.
      Miért változtattad meg a blogod címét és mi volt az előző, tán ez??? :-o
      Azt hiszem ennyit akartam.

      Törlés
    3. Jó, hát, különben nem raktam volna ki ;) (erre ne reagálj :D)
      Kétségtelenül igaza van, engem csak a miértje érdekelt :D Mondjuk, arra is megkaptam a választ :) Faffy, minden titkok tudója :D
      Azért változtattam meg a Dagbok av en vardaglig tjejt (Egy hétköznapi csaj naplója), mert valaki (öhm-öhm-öhm) rávilágított a nyelvi hibára benne, melyet elkerülendő lecseréltem egy régebbi versem megváltoztatott címére. :)

      Törlés