2017. február 25., szombat

Rövidre vágva

Bár mindenki azt mondja, hogy nem, egyáltalán nem lett rövid, meg hogy jaj, de jól áll, én mégis percenként megbánom, hogy végül elmentem fodrászhoz. Nem tudom, látott-e már innen valaki, de azért majdnem derékig ért ám a hajam! Egyedül azért szántam rá magam, mert már régen volt szépen rendbe téve a sörényem, és mégiscsak lány volnék, szóval...

De nem kellett volna. Úgy léptem be a szalonba, hogy csak a végéből vágatok, és úgy jöttem ki, hogy éppen a vállam alá ér a hajam...

A fél személyiségem odalett.

Angyalka azt mondta "nyugi, majd megnő, és akkor megint metálkodhatsz!" De kiderült, hogy azt azért így is tudok. :D No, nem mintha "metálkodni" szoktam volna... ;)

De befejeztem a nyafogást. 

Egyéb nem sok van. Freya, a család kutyája anyai örömökben úszkál, Brúnó kutya holnap lesz három hetes. Kis barnásszürke, hatalmas pocakkal, kék szemekkel, és nagyjából fél négyzetcentiméteres, iszonyúan aranyos fülecskékkel. ^^ Egyszerűen nem lehet nem elolvadni tőle :) A melóban végre minden rendben, jobb nem is lehetne. Reggelente pedig már lekapcsolják a közvilágítást, mikor megyek a vonathoz, és a madarak is csicseregnek. Durva.

Szóval, minden okés, eltekintve attól, hogy most megint várhatunk pár évet, hogy Vralla úgy nézzen ki, ahogy akar.

A nap svéd szava pedig: en hundvalp - kölyökkutya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése