2017. november 12., vasárnap

Ennek elfelejtettem címet adni....

Hmmm, az előbb, amikor leültem, hogy írjak, egész nagy kedvem volt, most viszont rá kellett jönnöm, hogy nem is nagyon van mondanivalóm... de mivel a kutya se olvassa, miért ne?

A hajamat azóta újra befestettük, egy drágább és tartósabb színezővel, de semmit sem ért, a vége ugyanúgy szőke, mint festés nélkül. Ha valaki (LOL) vevő egy tanácsra: NE szőkíttessétek ki a hajatokat, ha nem nagyon-nagyon muszáj!

Képzeljétek (igen, ti mind), elkezdtem sportolni. Faffyval már majdnem pontosan kitaláltuk, mikor esküszünk, és azt ugyan nem mondom még el, hogy mikor, de már nem sok időm van leadni azokat a kilókat, amiket nem szeretnék magammal vinni egy házasságba. Sőt, nézegettem online menyasszonyi ruhákat is, és rátaláltam az igazira (elég esküvői ruhaválasztós tévéműsort láttam ahhoz, hogy tudjam, hogy igen, ez az igazi). Egy darabig szerettem volna magamnak megtervezni, egy kicsit eltért volna a hagyományos stílustól, és voltaképpen teljesen véletlenül láttam meg a képet, de attól kezdve minden egyértelmű volt. Tökéletesen másmilyen, mint amilyet valaha is elképzeltem magamnak, de annyira gyönyörű, hogy sírnom kell, ha ránézek! Nem kimondottan klasszikus, egy kicsit inkább vintage, de mint mondtam, álomszép! *.* Egy kedves kolléganőm a nyáron ment férjhez, és gyönyörű ruhát varratott magának - azt mondta, megmutatta az én ruhám képét a varrónőjének, és megdöbbentően olcsón meg is tudná nekem varrni! Ez hatalmas motiváció, főleg, amikor éppen az életemet is gyűlölöm edzésen :D Amúgy kifejezetten élvezem az órákat, köredzése járok, és nagyon szeretem, hogy minden óra végén lóg a belem, és izomlázam van, mert legalább úgy érzem, mint aki tett valamit és erősödik. :)

Más újság nem igazán van errefelé. Nálam beindult a karácsonyi hangulat, készülök az irodai Secret Santára, ugyanis tavaly csak a csapaton belüliben vettem részt, de tavaly előtt imádtam az irodait is! Csodálatos Santám volt, és azt hiszem, az összes létező ilyen alkalommal igyekezni fogok én is ennyire odatenni magam :) Ezen kívül gondolkodtam, hogy esetleg tematikussá tehetném a blogot. Nem mintha bárki is olvasná, de mivel az életem nyilvánvalóan nem izgalmas, eszembe jutott, hogy akár írhatnék zenéről. Olvastam egy cikket egy zenei blogon, és annyira idegtépően nem értettem egyet vele, hogy majdnem leültem megírni a saját véleményemet a dologról. Az évszázad 50 legfontosabb metálbandáját sorolta fel a cikkíró, de arra jutottam, hogy valszeg senkit se érdekelne, azon kívül nem rendelkezem megfelelő tudással, szóval... na. :D De legalább ezt most elmondtam. :D

Na jó, tényleg nincs mit mondanom, szóval a nap svéd szava után menjetek békével:
brudklänning, -en, -ar: menyasszonyi ruha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése